***Återigen***

Jisses, den här ska ni se! Någon crazy, så jag kan sträcka mig att tycka att den är ganska "rolig". Verkligen inte ett mästerverk, men men. Den var på något sätt skön att göra, så därför visar jag upp den i alla fall. Om detta är första gången du är inne på min blogg, råder jag dig att inte göra någon som helst bedömning av hur jag är som scrappare utifrån denna LO. Snälla, kika på äldre inlägg!

lugnet före stormen

Miranda har fått flytta in i sitt nya rum idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag målade som en gnu i morse. Skönt, bara ett steg kvar. Förhoppningsvis kan jag spackla utsidorna på väggarna i morgon. Daniel har bara lite isoleringsjobb kvar. Medans han gör det imorgon, ska jag städa och få ordning på alla saker i barnens rum, som just nu (i byggröran) hamnat lite varstans. Ska bli UNDERBART att komma i ordning igen. Sen kanske, vi faktiskt kan få känna att vi har semester. Bara det blir något vettigt väder också...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker den är riktigt läcker jag.

Postat av: Sandra

Håller med, tycker också den var läcker! Vad mycket du hunnit med på sistone, har varit lite off på blogg-fronten på ett tag när jag hälsat på föräldrarna...

2007-07-12 @ 19:55:45
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lisbet

Jag gillar turkos och brunt ihop - jättesnyggt

2007-07-12 @ 20:06:55
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback