Sockertopp

Här kommer dagens scrappade bidrag. Har ej använt cardstock, utan bara ett helt papper, med lite extra rött papper som fotomatta. Har skurit ut och "öppnat" det undre pappret lite, så jag kunde sticka in fotot (med fotomatta), så det ser ut som om blomman kommer uppe på fotot.

Sockertopp

Anser att detta papper (från Pink Martini) är så himla dekorativt i sig, att det inte behövdes mer än så.
Fotot är egentligen lite suddigt, eftersom Andrea gjorde en rörelse mot kameran samtidigt som jag tog fotot. Men det är ett så härligt och levande foto, att det ändå blivit en favorit. Om det är mig eller kameran hon vill till, förtäljer dock inte historien, även om mamman in mig tror att det är till mig!

I morse när jag vaknade kunde jag inte öppna mitt vänstra öga. Redan igår kväll hade det börjat ömma lite och i morse var det ihopklistrat med klet. Fick tvätta upp det och sen har jag varit svullen och haft ont hela dagen. Kan vara inflammation av något slag, säkert förknippat med att vi är mer eller mindre förkylda i familjen. Hade så i tonåren någon gång men minns inte att jag behövde medicin, så jag väntar och ser vad som händer.

Som sagt, jag har i alla fall kunnat scrappa idag. 5 LO på 3 dagar! Det är bra, med tanke på hur trögt det gått under hela hösten. Jag har dessutom en klar i huvudet, som jag ska påbörja ikväll. Det var som om nyårsskiftet var starten på något nytt, för då kom känslan av att vilja scrappa tillbaka på allvar! Kanske för att kroppen känner på sig att vi går mot ljusare tider....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilket härligt foto!!!Jättehärlig LO och ja pappret är jättesnyggt ju!
Kram

Postat av: Linda

Tjena!!!!!
Sitter här på jobbet och väntar på att klockan ska gå. relativt lugnt alltså. Nu har jag sett din sockertopps LO när den blev färdig, skitsnygg!
Jag har kopierat skisserna och fått megamycket inspiration. Jag kan knappt vänta tills jag får lite tid och scrappa, hur man nu får det. Slutar om en timme, sen ska jag hem och nanna kudde, jag är obeskrivligt trött just nu, vet ej vart det kommer ifrån. Det går väl över någon gång. Ha'det och sov gott och dröm sött.

2007-01-06 @ 21:54:15
Postat av: Sandra

Men så söt!

Nu har jag också blivit med blogg, kan man tänka sig... Kika gärna in framöver, än finns ju inte så mycket där. Jag tänkte länka till dig om det är ok?

2007-01-06 @ 22:07:43
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken underbart fin LO!! Ljuvligt papper och ljuvligt foto!!

2007-01-08 @ 16:04:00
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Sanna F

Jätte fin layout och underbart gulligt foto!

2007-01-10 @ 09:45:36
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback