Så mycket roligt att se fram emot!!

Först är det miniscrapträff hos C på lördag. Ska bli jättekul!
Sen är det den
stora scrapträffen i Linköping 3-4 februari. GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER; bara 12 dagar kvar.
Sista helgen i mars ska jag på scrapmässa i Göteborg.
Och, sist men inte minst, ska jag på ScrapEvent i Helsingborg sista helgen i april!! Det är dyrt, 2800 kr lite drygt, men jisses vad jag ser fram emot det!

Så, på scrapfronten är det en fullspäckad vår. HÄRLIGA TIDER!!

I natt ska det storma här. Det har redan under eftermiddagen börjat blåsa upp en del. Strömmen brukar sluta funka ganska kvickt här, så vi har förberett oss med att ställa i ordning ljus vid sängen och lagt dit tändstickor (alla ficklampor är paj).

Idag har jag fått nya numret av Creating Keepsakes, bara 2 vekor efter den förra. Men det beror ju på att den förra var extremt försenad.

Ska ha en lugn TV-kväll i dag, har jag bestämt. (ja och läsa nya tidningen så klart!) Har lite ont i halsen och känner bara inte för att göra något pyssligt idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad kul med mässa i Göteborg med.
Längtar redan till den här och Helsingborg,nu gäller det bara att hålla i plånboken fram tills dess ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback