Så är det januari månad

Denna månaden är jag gästdesigner åt Hobbyhuset!! Känns jättekul och inspirerande. Har hunnit med att göra 2 alster med det paketet jag fått därifrån.

Som en liten brandsoldat

Papper: Basic Grey
Dekoration: ZickZack-band och brads
Text: Stämplat med magnetstämplar: Evolution

Vi älskar varandra

Papper: Rhonna Farrer
Dekoration: Knappar
Text: Handskrivet med svart och vit penna.
Här var jag tvungen att skriva ordet "syskonkärlek" med vit penna för att balansera det vita pappret.

Allt material utom knapparna, finns i shoppen.

Förutom detta paketet har jag fått ett paket innehållande min nya mobiltelefon och ett paket från ScrapAddicted med massor av nya papper. Så, när jag kom hem från svärföräldrarna i tisdags, var det rena julafton här. Skönt att vara hemma!

Igår spenderade vi nästan 4 timmar på stan. Var och handlade begagnade TVspel till vår Gamecube. Vi var på djuraffären och köpte nya fiskar. Men mesta tiden spenderade vi på IKEA, så nu har jag äntligen köpt mig en ordentlig kontorsstol till mitt scrapbord. Har ju suttit på en köksstol innan, men börjar tycka att det inte är så bekvämt.

Åh, nu måste jag sluta. Miranda var och hämtade posten och hade med sig mitt månadspaket från Lifetime!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback