Mina sista Gäst-design alster

6 alster blev det till Hobbyhuset. De 4 sista kommer här.

Paulina - vacker som en dag

"Paulina - vacker som en dag".
Denna ÄLSKAR jag, Paulina är fantastisk på detta foto och jag tycker att hela LO'n ger sken av lugn. Pappret är Basic Grey och återfinns i shopen. För övrigt har jag målat en chipboardswirl i akryl och strött på MM glitter.

rena rama Paris Hilton manér

"rena rama Paris Hilton manér".
Scrappat utan papper, men med Magic Mesh, blommor och brads i stället. Tack J, för lånet av Stiletto!
Materialet återfinns i shopen.

Älskade julgran

"Älskade Julgran".
Ett Karen Foster papper, i julstil tycker jag. Passade på att använda banden på (ett för mig) ovanligt sätt.
Pappren, band och blad återfinns i shopen.

Min mormor

"Ingen annan är som min mormor".
Här har jag doodlat och sen hällt på blommor och blad. Där de landade, fäste jag dem, med brads i mitten. Materialet återfinns i shopen. I swirlarna har jag skrivit ord som beskriver min mormor: varm, trygg, stark, fantastisk, realistisk, underbar.

Jag tackar Cia på Hobbyhuset för att jag fick denna chansen!!! Jättekul att skapa "under tvång" igen! För mig är det superinspirerande.

Kommentarer
Postat av: Bea

WOW jättefina! Favoriterna är Paulina (du har rätt vilket foto *mmm super*) och mormor lo:sarna

Kram!

Postat av: Sara

Underbara LO's! Håller med Bea att Paulina och mormor är finast!! Dessutom blev jag alldeles kär i din palm-LO, hur snygg som helst!!
Snart är det dags du!! Ska bli superkul!! kram

2007-01-22 @ 18:50:33
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack för de fina orden!!
jädrar vad fin Paulina Lo'n är vilket foto på henne!!!Skratta glatt åt din lilla Paris Hilton tjeja :-)

2007-01-22 @ 23:35:39
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: MiaMaria

Hi, hi! Den där hunden med väskan köpte jag till min dotter och tänkte också på Paris H ;) Kanske skulle scraplifta din LO om jag lyckas få ett bra kort på Josefin och hennes hund :)

2007-02-05 @ 12:51:47
URL: http://sarnhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback