Mallorca Palmer

Idag har jag scrappat en LO som gick förvånandsvärt snabbt! Hade i och för sig redan skurit till fotona igår kväll och hade bestämt LO'ns upplägg när jag gick och la mig, så det var bara att följa skissen i huvudet.

Mallorca Palmer

Just nu är min man på IKEA för jag har helt plötsligt, efter 7 år, kommit fram till hur jag ska göra för att få en ordentligt fungerande tvättstuga. Kommer med före och efterbilder senare.

8 dagar kvar att anmäla sig till träffen i Linköping!!
http://linkopingscrap.sajk.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Sitter på jobbet igen och skriver. SKITSNYGG LO. Väldigt stilren och enkel men otroligt snygg. Vad bra att du har kommit på hur du ska få en fungerande tvättstuga. Jag har kommit på hur jag ska ha vårat vardagsrum. Kanske inte låter som att det är så pigga färger, men det ska vara vitt, svart, ljusbrunt och rött. Du får komma in och slå en skik sen. Moa har även fått nya gardiner. Jag har inte hittat mina köksgardiner förrens jag letade efter Hugos vinterstövlar, konstigt stääle och hitta dem på men jag hittade dom iallafall. Ha det bra.

2007-01-20 @ 11:44:35
Postat av: Camilla

Ska bli spännande att se tvättstugan sen :-)
Vi har letat ny säng till N idag,har väl i stort sett bestämt oss eller ja jag har men inte min käre sambo då ;-)
Så läcker din Mallis Layout är!!

Postat av: Sandra

Fin LOn var, gillar alla småbilderna!
Du känner inte för att hitta en lösning till min tvättstuga också då? ;-) Känns som om det mest är en avstjälpningsplats för tillfället... Eller ja, mamma var här förra helgen och rensade lite i röran, så nu går det i alla fall att gå in i den!

2007-01-21 @ 17:22:16
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback