Julen är utstädad!!

Vi städade undan det mesta igår. Det enda jag har kvar är gardinerna, men det ids jag inte göra förrän nästa helg.
Gjorde ett försök att möblera om på Paulinas rum idag, men det blev till slut så att vi fick sätta tillbaka det där det varit från början. Paulina var SUPERledsen, eftersom hon tyckte att det inte gjorde något att alla möbler inte fick plats...."Sängen kan stå här", sa hon och gick ut i hallen ;)

Igår var jag på miniscrapträff hemma hos C. Mycket trevligt! Kul med "intima" träffar ibland, för då hinner man prata mycket mera. Scrappade dock 2 LO. Har inte scannat dem än, eftersom det ännu saknas ett par saker.

Idag har vi första bad-dagen. Åker härifrån vid 12.30, alla badar ihop innan Miranda går in på sin simskola (i rummet bredvid) kl 13.15. Vi andra fortsätter bada och vi badar ev en stund till efter Miranda är klar.

Kl 16 idag är det julgransplundring här i byn. Hade tänkt att gå, men det är extremt dåligt väder, så jag vet inte än. Bestämmer oss 10 min innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback