Gårdagens alster

Nu har jag gjort klart de layouterna jag påbörjade igår.

Den första heter "Baka Sand"

Baka Sand

Den andra heter "Två foton - samma verklighet" och föreställer två bilder av samma motiv. Min man lekte lite med kameran... Denna ska sen in i mitt (i och med denna) påbörjade Mallorca album.

Två foton - samma verklighet

(den är inte orange i verkligheten, utan gul)

J var inne här förut, för att hämta hennes QK-dies. Vet inte varför, men mitt vänstra öga svullnade igen fullständigt under tiden hon var här. Ser knappt ut! Och som jag ser ut!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina båda två! Det här blev verkligen en scraphelg för min del! Totalt 4 LOs och 2 kort har jag gjort... Martin och flickorna blev kvar nere i Småland pga av ovädret och kommer först imorgon fm, så jag har kunnat göra precis vad jag ville när mamma och Linda åkt hem. Vad jobbigt med din öga, hoppas det blir bättre snabbt!

Postat av: Camilla

Så snyggt doodlat,det har du gjort på fri han va?Hann aldrig se när du gjorde det,babblade väl för mycket :-)
Får mycket inspiration av dina layouter

2007-01-16 @ 16:16:16
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback