Usch, mår pecka

Ja, nu har jag då blivit sjuk. Det var faktiskt ganska länge sen sist, över ett år sen, så jag ska väl inte klaga egentligen.
Det känns som om jag har en tennisboll i näsan, det trycker på öronen, halsen är svullen, det gör ont när jag sväljer och bihålorna gillar inte att jag lutar mig framåt.... Brakförkyld med andra ord!
Just nu har jag värktabletter i mig, så jag mår ganska bra. Känner mig riktigt scrapsugen faktiskt... Men, kanske borde jag passa på att göra lite nytta innan tabletterna slutar värka, för då är det nog kört.

Blir så inspirerad av ljuset som är idag. Det lyser faktiskt en sol! Och eftersom jag numer har min hörna vid ett fönster, känns det som om man bara vill hugga in i ett papper!

Ska nog passa på att göra något innan Andrea vaknar. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Bea

Krya på dig!! Både jag och Mats har också åkt på nåt - feber och hosta, men barnen har *peppar peppar* klarat sig än så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback