Tvättstugan!!

Nu äntligen är tvättstugan klar! Vi stötte på lite problem med gipsväggen, men det är löst nu, så i natt någongång blev det klart. Har startat en maskin med lakan, vilket jag inte kunnat på väääldigt länge....

Först så det ut så här till vänster om dörren:
tvättstuga före 1

En ful gammal plastdiskbänk, tvättmaskin och torktumlare bredvid varandra, med en bänkskiva uppepå. Glömde att fota innan vi började.....

Så här ser det ut nu:
Tvättstuga 1

Nu visar jag hur det såg ut till höger om dörren, liksom bakom. Har dock fotat från andra hållet, dvs mot dörren.
Före:
tvättstuga före 2

Som ni ser, en bänkskiva med ingenting under.  Och eftersom maskinerna stod bredvid varandra på andra sidan, fanns det ju inget förvaringsutrymme där under heller. Men det blev det ju nu, på den sidan där maskinerna är.
Nu ser det ut så här:
Tvättstuga 2

Ahh, ordentligt med hängyta!!!
Är väldigt nöjd och det känns som en befrielse att kunna hänga upp tvätten ordentligt, lakanen kan jag nu till och med hänga utan att vika tredubbelt först....

Ikväll börjar det för mig (oss som fixar träffen): efter jobbet åker jag till lokalen och börjar fixa. Sen ska jag ha
Papp&Scrap's ägarinna boende hos mig under helgen, vilket ska bli trevligt.

Nu ska jag gå och hänga den första omgången lakan i min "nya" tvättstuga och njuta varenda sekund ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt med utrymme även här! Det blev ju jättebra!

Nu har jag packar alla mina grejer - tror jag, återstår att se hur mycket jag glömt *hehe* Men med tanke på att det blev två väskor och en påse *hoppsan* så borde det mesta vara med. Nu återstår bara lite LO:planering innan det bär av! Läängtar tills lördag!

/Kram

Postat av: Camilla

Det blev ju jättefint!!

2007-02-02 @ 13:02:54
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback