Mallorca by night

Miranda har tappat sin första tand idag!!!!!!!!!!!!!!! Jisses, hon var stolt som en tupp och insåg rätt fort att det inte alls var så farligt som hon föreställt sig. Den har varit lös sen i mitten av januari, så det var på tiden. Hon höll på att äta korv och makaroner till lunch, när hon helt plötsligt spottade ut en korvbit för "det är ben i den". Men det var ju inte ben, utan tand!
Jag kan bara inte förstå att jag har en unge som är så stor att hon ska tappa tänder. Helt otroligt. Paulina är ju snabb på att hon vill följa efter, så hon frågade genast när det var hennes tur. Hon vill vara lika stor som syrran.

Har scrappat idag. Ännu en LO från Mallorca resan. Kommer bara att bli en till, för sen är fotona slut.
"Mallorca by night" heter den.
Både i ordet Mallorca, i swirlarna och runt bokstäverna i cirklarna, har jag använt grönt stickles. Ger en fin touch i verkligheten, men det syns dåligt så här.

Mallorca by night

Har städat ur bilen idag. Eftersom barnen ska på ridning i morgon, hinns det inte med då. Det var en hel del skräp under stolarna... Ett löfte till mig själv blir att hålla lite bättre koll i nya bilen.

Tror att jag kanske håller på att bli förkyld. Näsan känns tjockare än normalt och det killar i halsen. Men, ibland när det känns så här blir det ingenting. Faktum är att det oftast inte blir någonting, vilket jag hoppas på eftersom det är 30års skiva i helgen för Daniels syrra.
Tror jag ska gå och bädda ner mig och göra som min pappa brukar säga: "det bästa är att sova sig frisk"!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback