***DT-alster***

Jepp, ett sista alster hinner jag med före jul, som är skapat med saker som finns i Papp & Scrap's shop. Kan också meddela att jag numera inte bara är gäst, utan ÄKTA DESIGNTEAMSMEDLEM!!

Till detta alster har jag använt härligt Best Creation papper, Page Pebbles, Peel Off band och Felt Stickers. 

Jul i sikte

Nu ska jag starta ett brödbak, som verkligen sköter sig själv. Man gör degen, lägger hela klumpen på en plåt, ställer i kylen i 5 timmar och sen ska den in i ugnen i 1,5 timme. Klart! Tar lite tid, men då hinner jag göra annat.
Längtar vansinnigt efter att vara ledig. Känns i hela kroppen, den har liksom lagt ner den här veckan, tar inte tag i något på jobbet, för det finns ingen anledning. Känns som om de här sista två dagarna är jättelånga och samtidigt vet jag ju att det går jättefort. Tid är konstigt. Kan inte säga det för många gånger.

God Jul på er, om jag inte hör av mig innan!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vacker!!Och fotot är underbart!
Grattis till den permanenta DT platsen.
Här firar jag jullov med nu efter ha gjort mitt sista prov idag.Hallelulja!! :-)
God Jul!

Postat av: Sara

Åh, vad roligt, grattis!! Jättefin lo, superhärligt foto på Andrea!
God jul, vi ses på mellandagsträffen!

kram Sara

2007-12-20 @ 18:30:25
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback