***Symaskin***

Titta vad jag fick när jag handlade på Jotex! En liten minisymaskin. Ni ser hur den ser ut jämfört med min revolution. Inte stor, men söt!
Tyvärr syr den bara raksöm, men jag tänker ändå ha den på scrapbordet. Något enklare för enklare saker.

symaskin

Har varit hos frissan idag. Sköna 2 timmars lugn! Permanentade mig. Skitsnyggt. Inte krull-krull, utan stora, vackra, naturliga lockar. Dessutom endast bak, vilket gör att det känns som om man ska på fest jämt. Skön känsla, så därför är detta andra gången.

Daniel åkte sen och fixade ner vårt förtält på husvagnen. Det har ju inte regnat på några dagar, så det var helt perfekt. Nu återstår bara att köra hem den, vilket vi kanske gör imorgon. Det är dock simskolestart imorgon, så vi får se hur mycket vi orkar. Eftersom Miranda och Paulina börjar i varsin grupp, kommer vi att spendera 3 timmar i badhuset....

Nu väntar nattning och någon bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback