***Om Paulina's barnkalas***

Här kommer en LO som handlar om Paulina's första barnkalas. Det hade hon i år, när hon fyllde 4 år. Det blev en dubbel-LO, men det kommer att bli ännu en dubbel för att kunna berätta hela storyn. Dessa foton är från det som hände inomhus, men sen fortsatte kalaset utomhus och jag har flera foton ifrån det som jag också vill scrappa.

barnkalas vänster

barnkalas höger

Har kommit fram till att jag tänker mer och mer på vilka historier jag vill scrappa. Förut har jag alltid bara scrappat det fotot som tilltalar mig för stunden. Nu kommer jag på mig själv i vissa situationer att jag tänker: Å, detta måste jag fota, för det är en viktig historia att berätta. En förändring är på gång alltså. Tex bad jag Daniel fota mina solglasögon, när de sitter i mitt hår, vilket de gör under det ljusare halvåret. (i princip konstant) Sen ser jag saker omkring mig som jag vill fota, som är viktiga smådetaljer, inte för att de är vackra att se på. KUL!! Gillar denna förändringen. Men sen finns det fortfarande stunder när jag bara scrappar för stunden, med det foto som verkar roligt just då.
Härligt med en hobby som man tycker att man växer i, som hela tiden lär en nya saker och för en framåt.

Det har varit en jättefin, solig dag här idag. Barnen har lekt från det de steg upp, till de tvingades i säng ;) Det innebär att jag och Daniel haft gott om tid att sitta på altanen, i solen och dricka gott kaffe.
Tack J och T för ölen på eftermiddagen!!

Bara en dag kvar på semestern för min del (Daniel och barnen har en vecka till). Har börjat ställa in mig i ett par dagar nu, så det känns riktigt bra faktiskt. Hoppas bara att hjärnan sätter igång när jag stiger in på jobbet, för just nu kan den inte tänka en klar tanke om vad jag ska göra när jag kommer dit ;) Hihihi

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Hejsan!
Vill du ha din blogg fixad? Mejla eller adda mig på [email protected] (det är självlart gratis!)
Kram Bloggdesigner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback