***En lo med berättelse***

Här kommer en LO som jag gjorde i morse, som handlar om blåtiran jag fick precis innan semestern. Har faktiskt skrivit texten på datorn, vilket är ovanligt för mig. Dessutom har jag skrivit ut på vellum, vilket är första gången. Dock inte den sista....

blåtiran

Miranda gjorde sin andra dag på fritids idag. Hon har redan skaffat sig en ny bästa kompis, en tjej som dessutom kommer att gå i hennes klass. Känns jättekul att hon funnit någon så snabbt och som hon dessutom verkar passa bra ihop med.
Ganska skönt, tycker jag, efter en lång semester, att börja återgå till fasta rutiner. Dagarna och kvällarna är mycket enklare då, på något sätt och nattning och sånt flyter på utan komplikationer. Dessutom slipper jag laga mat 2 gånger per dag ;)

Nu ska jag nätshoppa lite medan barnen spelar kvällens omgång med TV-spel. Därefter nattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback