***Daniel på dop***

Ja, jag lyckades förhandla bort att åka på dop i Karlskrona idag. Tänk er bara: 3,5 timmar i bil (barnen måste sitta stilla), sen sitta stilla i kyrkan, sitta stilla under fikat efteråt och sist sitta stilla 3,5 timmar i bil hem. Nej, det kände jag att det klarar vi inte av. Det blir för mycket för barnen. Det skulle innebära ett helvete ikväll, även om de klarar det för stunden. Så, Daniel har åkte själv. Jag gjorde i alla fall ett dopkort igår kväll.

lukas dopkort

Nåja, det får duga (är verkligen ingen kortmakare).

Det tråkiga med detta är i alla fall att jag missar dagens scrapträff, något som får det att skrika i hela kroppen. JAG VILL VARA MED!! De blir ovanligt många idag, dessutom flera nya som jag ville träffa. Blääää!
"Men du har ju varit på scrapträff var 3:e vecka hela sommaren, så varför kan du inte missa den här gången", kanske ni säger. Ja, det vet jag att jag har, men jag vill inte missa i alla fall. Jag vet ju hur kul det är. Dessutom är det skittråkigt väder idag, så det hade varit en perfekt sysselsättning.

Nu måste jag fixa frukost åt mitt mellersta barn, som tog sig en sovmorgon idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt att du inte kunde komma.Hoppas du kunde scrappa lite hemma istället.Det var Varmt idag emellanåt fanns det knappt luft i lokalen och ute var det ju inte mycket bättre heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback