***Scrapträff imorgon***

Längtar vansinnigt efter morgondagens scrapträff i Linköping. Hinner inte med mycket hemma just nu, känns det som. (Oj, kom precis på att jag kanske måste framkalla några foton tills imorgon.)
Anledningen till det minimala scrappandet är dels för att det är träff imorgon (jag brukar ha en tendens till att stilla av när det närmar sig), dels det faktum att jag inte har så mycket roliga foton hemma, dels så enkelt att jag är såååå inne i min bok nu, så jag vill hellre läsa än scrappa.
Dessutom är det ju EVENTET nästa vecka!!! Jag ska till Helsingborg på en helg full med scrapkurser, roliga människor, scrapträff, goda vänner och mat! (fan, det lät som jag ska äta vännerna hihihi)
Lovar dock att återkomma efter träffen i morgon, med några LO's.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh vadå avis - nädå ;-) Jovars, vore härligt med en träff, men jag får väl ge mig till tålls tills nästa helg... Väntar med spänning på att se dina LO-:s efter dagens träff. Jag har syster här över helgen så jag kanske kan lura henne att vara barnvakt om jag scrappar ;-) Hälsa alla östgötascrappare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback