***Hemma efter mässan***

Hemma igen! Alltid skönt, hur kul och trevligt man än hade när man var borta. Tackar FruH för gästfriheten och sällskapet!
Något fattigare i plånboken är jag, men desto rikare på intryck och inspiration! Vore jag inte så trött, skulle jag sätta mig direkt. Känner dock att jag måste "ödsla" den lilla energi jag har kvar åt min man, eftersom han åker till Stockholm i morgon och inte är hemma på några dagar.
Vill i alla fall visa vad jag köpte:

M?ssink?

God fortsatt kväll på er alla!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mycket fina prylar du köpt.
En sån väska skull jag åxå vilja ha.
Måste vara en scrappares dröm att få gå omkring på en sån mässa.Jag förstår om det blir dyrt.
Nu ser jag fram emot alla fina LOs som det kommer att bli.=)
Kram!

Postat av: Karin

Får jag komma och leka hos dig ;-)

Vad mycket spännande nya saker du köpt.

2007-04-03 @ 04:36:43
URL: http://blog.scrappa.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback