Indianer & Amerikaner

Gjorde ännu en DT-layout för Minelle igår. Det var dessutom ännu en dubbel-LO till mitt LEGO-land-album.

Indianer & Amerikaner vänster
Indianer & Amerikaner höger

Igår var en riktigt skön dag. Inget jobb. Hemma hela dagen, förutom när jag körde barnen till och från dagis. Så skönt att slippa flänga runt så mycket.
Höll på med dubbeln ovan, precis hela dagen. Tog det med andra ord riktigt lugnt.
Avslutade dagen med en lång promenad, tillsammans med L.
Därefter såg jag den nya serien House. Gillade den jättemycket! Han är så himla cynisk och så himla bra på samma gång. Helt min typ av humor.

Tyvärr fick jag huvudvärk när jag skulle gå i säng, men det är ju inte ovanligt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback