Ännu ett DT-alster

Här kommer ett svårscrappat objekt, eller så var det bara jag som var svår igår kväll..... Hur som helst så fick jag liksom inte till det, vilket man ju inte kan tro, eftersom resultatet egentligen är en ganska enkel LO.

Känner ändå att detta är en LO att vara nöjd med och det är ju alltid skönt!
Har även denna gång använt S.E.I papper, som så klart finns hos
Minelle.

Midsommar

Igår visade de sig att de vill att jag börjar 45 min senare på tisdagar, vilket känns väldigt befriande! Det innebär att jag bara beöver stressa med barnen 2 dagar i veckan (må och tors). Puh! Jag vet inte om jag hade pallat till jul annars.
Har ringt min frissa idag, som äntligen är tillbaka på jobbet. Sist jag klippte mig var den 27/2... Jag brukar klippa mig var 6:e vecka....... Så, redan på måndag ska jag dit, JÄTTESKÖNT!! Kanske kan det sluta klia i hårbottnen efter det!

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Snygg LO. Sitter hemma hos mamma och pappa och kollar läget lite i scrapingvärlden. Jag vill ha dator!!!!!!
Kunde du inte ens hålla dig ifrån datorn på Mallis. Men, men man kan ju inte vara på karln 24-7. Man måste ju andas lite emellanåt.

2006-09-12 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback