Scrapträff igår!!

4 alster hann jag med. De två första är DT-layouter för Minelle.

Min lilla mamma
Här har jag utmanat mig själv att använda lite band. Dessutom köpte jag en ny BossKut-die av Camilla, som jag var tvungen att ha med (library pocket, längst ner till höger)

mannen på taket
Har förstökt att göra det så manligt jag kunde......

BHF
Det syns dåligt, men färgerna i dessa fotona är helt otroliga!!! För den som inte kan gissa vad det står: Bland Blommor & Bin Hittar vi Humlor & Fjärilar

Klubba är gtt
Här har jag inspirerats av AnnaG, som just hade gjort en LO med en massa knappar på. Tack Anna för det!!

Väldigt nöjd med allihop!! Och som vanligt var det otroligt inspirerande och trevligt att träffa alla i "gänget" igen. Dessutom var det några, för mig, nya tjejer med och det är också kul.

Idag är det måndag igen och den stressigaste dagen den här veckan. Känns mindre kul, men det är bara idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback