Reflektioner

Idag har det varit rena julafton när posten kom. Mina QK alfabet har kommit från USA. Det gick på en vecka, så det var snabbt tycker jag. Maddie Anne och Marisa var det som landade i lådan.
Sen kom äntligen november numret av Creating Keepsakes, så nu ska jag krypa upp i soffan och läsa noooooga!!!

Har också scrappat idag. Ännu en DT-layout för
Minelle. I detta fall är det de fantastiska zickzack-banden som jag vill visa upp, tillsammans med blommorna från Junkitz. Banden är riktigt härligt guldiga, men det framgår inte riktigt på bilden. Karin har gett mig idén om spegelvända bokstäver, vilket ju passade perfekt i sammanhanget.

Reflektioner

Efter jobbet åkte vi till Mjölby köpcentrum, vilket vi nästan aldrig gör. Behövde in på Expert, apoteket och en "julklappsönskelista-runda" på leksaksaffären. För en gångs skull helt utan tjat, det var underbart att gå där idag. Barnen gick runt och pekade och önskade och betedde sig exemplariskt!!!!
Trots att det är stressigt om dagarna, med allt farande, så är den stora behållningen det faktum att hela familjen får spendera mer tid ihop. Kommer att sakna det sen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback