Photoshopat!

I söndags tog jag en hel del foton på barnen, så kallade arrangerade foton. Jag vill gärna visa er tre stycken. Har gjort om dem till sepia och med suddiga, mörka kanter i PS. Har aldrig jobbat med det innan, så det är kul. Nu ska jag bara fixa lite ramar, för jag vill gärna hänga upp dessa på väggen hemma. Tur jag har skrivare, för då kan jag enkelt fixa kopior om jag också väljer att scrappa dem!! HiHiHi

Andrea


Paulina

Miranda

Säg gärna vad ni tycker om dessa.

Idag har jag för övrigt varit och babysimmat med Andrea för första gången sen i våras. Det var riktigt roligt och hon var duktig. Första gången jag åker själv dessutom, men det gick bara bra. På torsdag är det Paulinas tur och Miranda har ju sitt på fredagar. Gisses, veckorna blir bara fullare och fullare!


Kommentarer
Postat av: Bea

WOW!!! Vilka underbara kort! De är såå goa tjejerna! Förstår att du vill ha dem på väggen (fotona alltså ;-))!

Veckorna har en förmåga att fyllas upp...

Postat av: Sandra

Jag är impad! Kanonfina kort! Förstår inte hur du fått lilltjejen att sitta så still och fint. Linn är inne i en period då hon inte vill vara med på kort eller inte kan vara still i 2 sekunder, trist. :-(

2006-10-18 @ 10:46:59
Postat av: Kattis

Kanonfina kort.
Hur gör man? Kan du ge en enkel beskrivning.
Har Photoshop PS2.

2006-10-18 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback