Hur funkar min hjärna??????

Idag på morgonen har jag hunnit med att fixa lite med min rolodex. Skulle stansa Katie-alfabetets 1, 2 o 3 och klistra fast på ett rolodexkort. Detta gjorde jag. Sen var jag tvungen att göra något med Andrea och när jag kommer tillbaka har jag glömt bort att jag redan stansat en gång. Ibland fastnar diesen i taket på "bossen", så när jag försökte stansa med nästa die, blev den bucklig, eftersom det blev dubbelt. Hänger ni med?? Det värsta av allt är att jag i samma ögonblick kommer på att jag gjort exakt samma sak en gång förut, fast inte med mina dies!!!

Alltså, jag blir lite skrämd av mitt huvud just nu. Det är liksom inte alltid med, om jag säger så. Hur kan man bara glömma något så?????????
Visserligen brukar jag säga att jag blir fördummad av att gå hemma, men det här är ju värre, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback