Var på Sy-mässan i Sollentuna

I fredags åkte vi upp till Daniels föräldrar, av ingen egentlig anledning alls. I lördags morse kände jag att jag faktiskt var sugen på att åka upp till mässan, som ju också innehöll en del scrapsaker. Sagt och gjort, jag och mannen åkte upp på en liten ensamtripp. Vi var inte där så länge: 1 timme ungefär. Jag är som vanligt en ganska snabb shoppare och får  rätt fort ögonen på det jag vill ha. Det blev bara papper den här gången, bla de nya bling-bling pappren från Bazzil. Det är vanlig cardstock fast med glitter i. URLÄCKRA!! Jo, jag hittade en hörnrundare också, modell större, så den köpte jag också.

När jag lämnade mässan mådde jag fruktansvärt dåligt, med en extrem huvudvärk. Denna gång berodde det dock på att vi passerat lunchtid med råge, utan något i magen. Daniel kom på att han måste nog lära sig tecknen och trycka i mig något ätbart, även om jag protesterar, så blir det bäst för alla parter. Det tog honom bara 10 år att komma på det.... HiHiHi

Idag åkte vi hem fram på eftermiddagen och har tagit det lugnt resten av dagen. Nu väntar kvällskaffet och "Starsky & Hutch".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback