Mina nya foton har kommit!!

Men, jag har scrappat med "gamla" foton, trots det. Kände faktiskt att jag inte kunde hålla mig ifrån scrapbordet idag. Det är ju fredag och jag har varit helt ledig hela dagen. Då blir jag piggare och mer sugen på scrap.
Glad promenad

Det syns verkligen dåligt, men runt mina stämplade akrylblommor, har jag satt grön och rostfärgad stickles, som ju är som ett glitterlim. Stjärnorna runt rubriken är också gjorda med stickles. Så, i verkligheten glittrar den här ganska bra.

I natt var andra natten jag sovit med min bettskena och idag är första dagen på RIKTIGT LÄNGE som jag inte håller på att börja skrika av smärta så fort jag rör mina tinningar!!! Det är en STOR triumf!!!!!! Hoppas bara att det är skenan det beror på och inte något annat temporärt. Och, det jag verkligen hoppas på, om mina spänningar i ansiktet försvinner, så kanske jag inte får lika mycket huvudvärk.

Oooo, fick paket igår förresten. En röd omlottklänning som jag ska ha till jul, ett par guld/beiga skor till det och ett linne som satt som gjutet på mig!!! Allt passade perfekt och jag känner mig riktigt lycklig över det också!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken underbar LO! Supersöta bilder!

Vi hoppas på att flytta in i slutet av april, så det är ju ett tag kvar... Men det ska bli såå himla roligt!

Just nu ser jag mest fram mot att få sova om några timmar... Ni skickar väl ut ett mail om vad ni kommer fram till idag!? Nu måste jag visst jobba lite igen... ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback