I väntan på paket!

Känns konstigt att inte ha några bilder inlagda på länge. Har ju gjort 4 LO, men de kan jag inte visa än. Har scrappat lite till ett av barnens små album (15x15 cm), men det var verkligen inte mycket att visa. Jag väntar på ett paket från ScrapAddicted, det är därför jag inte tar mig för något. Har beställt cardstock (för det har jag dåligt av) och ett 8x8 album som jag ska göra en BOM i.
Men idag har jag i alla fall lagt fram några foton, så jag hoppas det blir något gjort under dagen. Känns jobbigt med sommarfotona just nu. Gillar att scrappa sånt som är aktuellt.

Idag har jag varit på Kvinnohälsan och fått min spiral, så nu kanske det blir ordning på kärringen!! Har varti lite upp och ner de sista veckorna. Ska bli riktigt skönt att slippa tänka på piller och sånt under 5 år.

Ikväll ska jag med Miranda och Paulina på ridskola. De gick ju första gången förra veckan, men då jobbade jag så det var Daniel som for med dem. Ska bli kul att se hur det är.

Återkommer senare om det blev någon bild att visa upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback