Gjort en julkrans!!!

Blev så sugen på jobbet i början på veckan, för de höll på att göra dörrkransar där. Jag har aldrig gjort någon förut och tänkte att någon gång måste vara den första!!! Sagt och gjort, när jag åkte hem i tisdags, hade jag hela famnen full av gammalt björkris. Det var nästan man kunde misstänka att det var dags för påsk.......
Den kvällen gjorde jag själva stommen och ikväll gjorde jag klart resten, efter en del inköp....

Julkrans 2

Julkrans 2

Julkrans 3

Igår var tredje och sista gången jag följde mina barn till ridskolan. Har ju aldrig varit allergisk, men de två första gångerna nös jag som en IDIOT!!!!
Den här gången höll jag knappt på att få luft när vi skulle därifrån. Det kändes som om jag hade vatten i lungorna och det var väldigt tungt att andas. Dessutom kliade det som f-n på halsen och när jag hostade (vilket jag undvek efter första gången) gjorde det riktigt ont i övre delen av lungorna. Så, nu får Daniel ta hand om ridskolan och så hoppas vi att jag kom undan tillräckligt tidigt för att inte även reagera bara för att de varit i stallet.

Natten till idag spydde Paulina och hon har inte mått så bra under dagen, med en del feber också. Nu, kl 17, var första gången hon ätit idag. Får se hur många fler i familjen som åker på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback