Daniel hemma igen!

Åhh, jisses så skönt det är!! De senaste gångerna han varit borta med jobbet, har det alltid varit något barn som varit sjukt, denna gång inget undantag. Andrea har ju varit förkyld, som startade samma dag Daniel åkte till Stockholm. Men, som tur var, hade jag ju mamma här som backup.

Idag mår Andrea bättre, men de andra två har varit i luven på varandra sen de vaknade. Trots detta oväsen (eller kanske pga...) har jag lyckats scrappa en LO idag. Inte för att ni missar så mycket, men den nedersta centimetern syns inte (ifall det ser lite avhugget ut). Beklagar det.

Härlig sommar dag

Kommentarer
Postat av: Nina

Guuud, vilket läckert foto!!!!
Det får hela LO:n att sväva!
Den får mig att tänka att den här dagen var så härlig att hela sidan smet ut ur den stängda boken:-)
Snyggt med bandet som håller ihop!

2006-11-24 @ 00:52:11
Postat av: camilla

ja jag är verkligen supernöjd med bandförvaringen,trodde aldrig att alla skulle få plats men det gjorde de.Köpte en till stång och 20 stycken krokar där jag hängt upp alla rubons osv vart jättebra det med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback