Ännu ett avslag!

Nej, det blev inget designuppdrag hos Forma Hantverk heller. Dessa två LO's var de jag tävlade med.

lilla Maria nyckelpiga
Här skulle man bara använda sig av färgerna svart, vitt och rött.

Det var en gång
Här skulle man använda stämplar och då inte "vanliga" bokstavsstämplar. Jag har ju inte så många stämplar, men hörnen är det och nallen. Det är förresten nallen som berättar "sagan". Och så fick jag ju en anledning att använda mitt "Maddie Anne"-alfabet!!!!!!!

I fredagskväll började den.... JULEN!! I och med att vi smakade på den jumma, nygjorda pepparkaksdegen så startade min favoritmånad på hela året!!! Vi börjar alltid veckan före advent med att baka. Igår bakade vi pepparkakor (och därefter åkte jag till Tornby och handlade KLART alla mina julklappsinköp). Idag bakade vi lussekatter. Fick perfekta degar båda gångerna: pepparkaksdegen var lättkavlad och lussedegen kladdade ingenting.

Nu, efter att precis ha sett "Pirates of the Caribbean, Dead mans chest" för första gången, ska jag gå till sängs. Måndag i morgon igen, så lite sömn vore inte fel! Tack, J, för att vi fick låna filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback