Varit på scrapträff

Ja, nu var det dags igen, för en liten träff i Linköping. Vi var ca 10 stycken och det var som vanligt HUR TREVLIGT SOM HELST!!! Gillar verkligen träffar: att se att det finns likasinnade "galningar" och som man kan få ny inspiration ifrån.
Känner mig inte som nybörjare längre, fast när man tänker på att jag bara hållit på med scrapping i 4,5 månader, så är jag väl egentligen fortfarande det. Kanske är det mitt tempo och förmåga att komma ihåg saker som intresserar mig, som gör att det känns som jag nått nästa nivå. (Fast frågar jag någon annan kanske de inte alls tycker jag är där än...)

Hur som helst, 2 kort och en doodlad LO blev det. Kortet "Du och Jag" är till min man i bröllopsdagspresent, så det har han inte fått se än.

Grattis

Du o Jag

Baglady

Kommentera gärna! All kritik är bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback