Scrapträff igår!!

Hade en väldigt snabbt bestämd träff igår, men vi var ändå 5 personer som dök upp. MYCKET TREVLIGT och INSPIRERANDE!!! Precis som vanligt. Älskar träffar! Tycker om att träffa folk som vet vad man pratar om.
2 LO's blev det, men också ett nytt inköp, som ses på det nedersta kortet!
Ögon som glittrar

Sandlek

Min nya väska

Jag är SÅÅÅÅÅ NÖJD med min nya väska! Jag har hållit utkik efter den typen ett tag nu och helt plötsligt stod den vid mina fötter!!!
Nu kanske jag kan både titulera mig och se ut som en scrappare!

I och med de LO'na som jag gjorde igår, spräckte jag 40 sträcket: 41 LO gjorda. Köpte nya plastfickor idag + en liten cirkelskärare. Får se om den funkar, men den var billig så jag tycker att det var värt att prova.

Idag har jag också beställt en skrivare!!!! Känner att jag saknar förmågan att kunna sitta framför en LO, tänka att "nu skulle jag vilja haft detta foto i en storlek större" och sen inte kunna göra något åt det. Men det kommer jag att kunna göra nu.
Det blev en Epson Stylus Photo R220. Den har 6 separata bläckpatroner, vilket jag tror är en större ekonomisk vinst än att ha en blandad. Dessutom fanns det de skrivare som bara hade 4 färger, jag får 6. Det borde bli bättre med fler färger.

Jisses, vad jag längtar efter den nu!!! Den och mitt paket från USA. Det enda jag vet om det är att det skulle skeppas den 18:e, vilket ju var för ett par dagar sen. *SPÄNNANDE!*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback