Minisemester

Sitter just nu hos mina svärföräldrar (ca 20 mil hemmifrån mitt hus) och mer eller mindre bara väntar på at få åka hem igen! Jo, det är lugnt och skönt och egentligen ganska avkopplande, men både jag och mannen känner att vi har så mycket att göra hemma att det kliar lite i kroppen att inte kunna göra något.
Vi är här för barnens skull, naturligtvis och därför ska vi stanna ännu en dag innan vi återvänder.

Det ska ju vara cybercrop i helgen, så till dess måste jag komma hem!

Sen vet jag, att det ligger ett paket från Pysselpunkten där hemma och väntar... Ett paket med massor av godis i!! Bestämde mig för att köpa ALLA de där sakerna som jag förut tänkt att jag skulle vilja ha, men aldrig köpt. Inga papper dock. Klarar mig alldeles utmärkt med Pysselpunktens månadspaket. Har fått två stycken, men redan köpt 3 månader till. Är helt såld på det!!!

Ser också fram emot ett annat paket som ligger och väntar. Jag har nämligen köpt ett TV-spel på blocket och det ska ha kommit fram den här veckan. Ett Nintendo Gamecube blev det. Gillar nintendo, eftersom det är lagom snälla spel för barnen.
Så, när jag kommer hem ska jag inreda ett tv-hörn i lekrummet. Kommer att sortera alla leksaker och flytta upp mycket mer på barnens egna rum, eftersom de ändå aldrig leker i lekrummet. Känns lite outnyttjat. Så, lekrummet får behålla lite större lekgrejer (dockskåp mm) och kombineras med gästrum (bäddsoffa) och tv-spel. Längtar hem och få ta tag i det.

Nu ska jag inte slösa svärmors och svärfars telefonräkning mer. Alla har ju faktiskt inte bredband... (glömmer bort det ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback