Beställt från USA

Jo, jag vågar mig på det en gång till!!! Från shoprememberwhen.com har jag beställt. Ett riktigt fynd! Quickutz blå tång, med ett komplett mini alfabet, 4 extra dies och en pärm för disen för bara lite över 700 spänn!!! Jag har ju redan en tång, men har en köpare för den nya. Räknar med att ta minst 400 kr för den, så det blir "världens" billigaste alfabete!!!! Känner mig så nöjd!

Idag har Daniel målat klart det vita på huset. Det var en lång planka under hängrännan som vi inte gjorde klar förra året. Så, nu är det inte mycket mer kvar.

Därefter åkte jag, Miranda och Paulina och handlade lite. De ville följa med och köpa varsin födelsedagspresent till Andrea som fyller 1 år om 2 veckor. Miranda köpte en mjukiskatt och Paulina köpte ett set med musikinstrument (liten trumma, cymbaler, flöjt, marackas och tamburin). Mina pluttfior!!! Tänker på sin lillasyster... *myser*

När vi kom hem åkte vi till Skogssjön och badade. Eller rättare sagt: jag satt med Andrea på filten och försökte gömma oss bakom parasollet. Paulina doppade knappt magen innan hon kom tillbaka och ville äta kex. Miranda var i en stund och Daniel var i längst.
Det blåste så förbannat så stod du upp blev du sandblästrad!!!!!! Inte roligt alls. Trots att vi försökte sitta i lä bakom parasollet, kom det ändå in massor av sand i saften och kaffet. Så, när vi fikat klart åkte vi hem. Hem till värmen... HiHiHi

Det var dock ingen som var sugen på kvällsmat, eftersom de ätit så mycket kakor på stranden, så vi åt jordgubbar och grädde i stället. Det var supergott!! Har bara ätit en omgång innan i sommar.

Kvällen slutade med att jag skulle spela nintendo med de äldsta medan Daniel nattade Andrea. Men, då insåg jag att vi måste städa lite i lekrummet först. Det ville inte Paulina, så hon gick upp på sitt rum och somnade istället.....!
Miranda och jag städade klart och spelade en stund innan hon också fick gå i säng.

Tja, riktigt slut för oss var det ju inte. Vi satte på Alien-filmen och åt chokladpudding..... Daniel har bestämt att det är dags för Alien-quadruppeln under den här veckan och jag är så klart med på noterna. Alien har jag en slags hatkärlek till. Ser dem gärna, men hatar den där förbenade alien. Den ger mig kalla kårar och dåliga nätter.... Och ändå kan jag inte låta bli att se.... Man är nog bra knäpp i alla fall!! HiHihih

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh är det typist-setet? Har funderat på det också men har ingen given köpare på en ny tång... Kan väl iofs lägga ut en tråd på SZ...

Hör av er om ni är på väg till Skogssjön nån dag - det tar ett tag till med taket ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback