Vilka dagar!

I måndags kom min rektor med en lapp där det stod ett telefonnummer till en annan rektor på en annan skola. Jag har ju vetat att jag kanske inte får vara kvar på den skolan jag är på nu, efter jul, eftersom jag vill gå upp i tjänst och de inte har så mycket att erbjuda mig där jag är.
Så, jag ringde och var där och besökte dem igår (onsdag). Talade om för dem att det kändes bra och att om inte något oförberett händer innan 22 dec så tänkte jag börja hos dem i januari.
Sen kommer jag till jobbet idag och berättar att jag tackat ja till en annan tjänst. Då viftar en av tjejerna och säger att hon kommer att sluta i mitten av februari, för hon har accepterat en annan tjänst på en annan skola.
Så, det blev en promenad bort till rektorns rum och då konstaterade vi att jag kommer att få stanna kvar! Förbehållet var att jag jobbar lite mindre än tänkt fram till mitten av mars. Så, minst 50% får jag jobba i 2,5 månader och sen blir det 75% som tänkt.

Allt löser sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt att det löste sig!! :D

Postat av: Marie Kvickström

Hej gumman vad fina grejer du gör. Roligt att kunna se ungarna mellan varven,Har du blivit bättre med ögat och halsen Du kan ju skriva nån rad när du har tid Kram moster

2007-01-10 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback