Minspel

Åh, idag var jag faktiskt riktigt sugen på att scrappa. Började vid 10.30 och gjorde lite men sen tog det stopp. Men, nu i kväll, efter  barnen lagt sig, gav sig resten av layouten och jag kunde slutföra den. Använt Making Memories glitter på chipboard-doodlarna, så nu kan jag tala om att jag har glitter överallt här hemma.

Minspel

Som vanligt får ni tänka er en centimeter till längst ner på den scannade bilden, den försvinner alltid!

Idag har det varit glögg-mingel på jobbet och vi "lekte" den där julklappsgrejen, när man ska slå med tärning och efterhand plocka åt sig paket. Jag fick inget, innan det var klart, men en snäll arbetskamrat som fått flera saker, delade med sig till mig. Tack C!!
Riktigt roligt att återigen börja få känna delaktighet med arbetskamraterna. Eftersom jag jobbat så lite i höst (30%) har jag inte engagerat mig speciellt mycket. Jag visste ju heller inte att jag skulle få vara kvar. Nu ska jag ju det och det känns så himla bra!!!! Kom på mig själv att tänka, i bilen hem, att jag faktiskt ska få vara med på glögg-mingel nästa år också och ser fram emot att få spendera lååång tid på samma ställe.

Uppdatering på mobil-fronten.... Har inte köpt den än, men faktiskt tryckt på "köp" knappen på internet vid två tillfällen idag. Snacka om att det kliar i fingrarna. Men, jag vill först kolla om den finns i butik i stan, så slipper jag ju frakt. Känner dock att jag skulle vilja veta om det är lönt att vänta till mellandagarna, eller om jag ska beställa via nätet. (Menar: om den inte finns i butik, så kan jag ju lika gärna beställa nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback