JULLOV!!!!

Japp, idag jobbade jag min sista dag före jul och nu är vi (hela familjen) lediga till den 8 jan. Det var en väldigt lugn dag på jobbet, inte många barn alls. Vi gick mest omkring och mös.

Jag började dock min dag i förmiddags med att lägga in två sorters sill. Åhh, det luktade så gott!
Eftersom jag hade magsjuka ett par dagar före jul förra året, blev det aldrig någon sill då. Så det är två år sen sist! Jag längtar...

Har haft en LO i huvudet hela dagen, så ikväll gjorde jag den. Den heter "Morgonstund har guld i mun". Tyvärr ser ordet "mun" väldigt konstigt ut. Ännu mer tyvärr är att jag skrev direkt med svart penna, så jag kunde inte ändra när jag väl gjort det. Så, nu är det som det är.

Morgonstund

Minitagsen som är högst upp, är från mitt QK-klubb-paket som kom på posten idag. Den diesen har två små tags och så fick jag en stjärna och en som ser ut som en knapp.

Får se hur mycket jag kommer att blogga under julen, men om jag inte "träffar" er innan dess, säger jag:
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Fin LO! Jättehärligt foto!! Måste undra: var är QK-klubb paket?? Känner på mig att jag vill ha... ;-)

Beträffande scraprum i vårt hus får jag väl svara kanske... Så länge inte Stella har några syskon har vi nog ett kombinerat arbets/scraprum. Sedan får det nog bli en permanent hörna någon annanstans...

Skönt med jullov du! Själv jobbar jag imorgon, jul-och annandagen, sen får jag vara ledig nästan en vecka iallafall! Ha det gott i jul!

kram

Postat av: Sara

med risk för att bli tjatig.... men jag menade ju såklart VAD är och inte var är... *fnissar*

2006-12-22 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback