Äppelplockare

Scrappat lite idag. Behövde rensa hjärnan lite, efter ännu en vaknatt. Paulina började återigen att spy kl 02.00 inatt, så sen dess har jag i princip varit vaken. Kände mig något urblåst på jobbet, men som tur var var det lugnt. Denna LO har jag gjort för att senare hänga ihop med den jag gjorde till Scrapbooking mm. Det är absolut ingen dubbel, men färgerna är lika och de ska kunna passa ihop i ett litet album.

Äppelplockare

Det är med en klump i magen jag snart går till sängs. Hoppas såååå innerligt att ingen blir sjuk i natt. I morgon har vi nämligen vår årliga pysseldag med mina svärföräldrar, något som vi alla, men speciellt barnen, ser fram emot extremt mycket. Om någon blir sjuk under natten, måste vi ställa in det och ställer vi in, kommer vi inte att hinna träffa dem innan jul.
Så, håll alla tummar.

Och, en sista sak: MARKUS ÄR BÄST!!!!!!! Rätt kille vann IDOL 2006!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback