Äntligen kom mitt månadspaket!!

Det är nästan dags att betala nästa paket, så jag har väntat länge!
Men, igår kom det äntligen, från Lifetime. Problemet var bara att det fastnat i tullen och jag fick lösa ut det för 218 kr.
När jag sen kom hem och tittade på kartongen, fick det sin förklaring. Som "value" stod det $78!!!!!!!!!
Hmmm, jag har ju bara betalat $29... Jag har mailat dem, får se vad de säger.

Idag har jag scrappat lite. Pga mycket foton, kände jag att papper (utöver cardstock) var överflödigt.

Kanelbullens dag

För övrigt, så har vi haft "pynta-barnens-julgran-som-de-har-på-sina-rum" dag. Har faktiskt köpt dem varsin liten plastgran (120 cm), eftersom det inte längre finns någonstans att köpa självhuggna granar här och jag tycker det är så tråkigt att övriga granar bara dör på 2 dagar.
Därmed är det ordentlig jul på barnens rum!

Igår kom mina nya julgardiner till vardagsrummet och det blev jättefint!!!

gardiner
Det börjar åtminstone kännas som jul inomhus.....


Kommentarer
Postat av: Anna G

va fint du har gjort! har oxså lovat tjejerna en egen gran som de får ha dagis o skolprojet i. Är en sån hemsk mamma som inte vill ha det i vår stora gran =)

Postat av: camilla

Snygga gardiner i ditt vardagsrum,ser precis ut som de jag väntar på:-)Trodde de skulle dyka upp i fredags och rev ner gardinerna för att snabbt kunna hänga upp de nya...ha inga gardiner kom så nu ser det kalt ut i vårat vardagsrum.
Tack för all omtanke förresten och snälla tankar det värmer ska du veta!

2006-12-10 @ 00:28:49
URL: http://camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Bea

Åh vad fint det blev med de nya gardinerna! Vi har ett stort dilemma härnere - vi hittar inte våra julsaker!! Kulorna till granen har vi hittat, men ljusstakar och annat... Så det ser inte så julmysigt ut här inte :-( Får ge mig ut på jakt bland kartongerna nån dag!

2006-12-11 @ 20:51:47
URL: http://familjenhultman.blogspot.com
Postat av: Nina 63

Gosh! Vilka underbara gardiner!
Var hittar man såna?????

JAg tycker det är lite mysigt att bloggsurfa och kika hos alla som pyntat. Det hjälper upp julstämningen!

2006-12-13 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback