Använt min skrivare

Japp, för första gången har jag använt min skrivare och skrivit ut foton. Har skrivit ut på matt papper, vilket jag tycker är jättefint! Det är också premiär för att scrappa ett foto som är större än vanliga 10x15. Chipboard-bokstaven och pilen har jag gjort helt själv. Ser kanske inte mycket ut (hela LO'n) men den tog faktiskt ganska lång tid att göra. Mycket pill. 
Drar man i fotohörnet där pilen pekar, är det lite dold journaling där det står om hur skönhet kan finnas i olika former, vilket är lite det jag vill visa med min LO.  

Vacker

Ni kanske tycker att färgvalet är lite konstigt, men jag matchar exakt den oranga och blå färgen i hennes byxor. Kan ju inte direkt ha värsta tjejiga LO'n när kläderna är lite mer åt det grabbiga hålet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback