***Kort och namnskylt***

Jag har skapat ett kort till en arbetskamrat som fyller 40 år nu i veckan. Blev faktiskt väldigt nöjd med det. Det syns att jag gillar att skita ner saker just nu ;)



Sen har jag också skapat en namnskylt till nästa helg. Då är det ÄNTLIGEN dags för
LinköpingScrap att gå av stapeln!!!!! 7:e gången blir det som vi fixar det nu. Otroligt! Ännu mer otroligt är att det märks att träffen blir mer och mer populär, kön är ganska lång till att få en plats. 
Temat på namnskylten är i alla fall GLITTER OCH GLAMOUR. 



Det sysn kanske dåligt, men pappret, kronan, bokstäverna och blommorna är helt fylda med glitter, så det är verkligen "blingit". 
Längtar som en tok till nästa helg. Det ska bli underbart att träffa Bea och Rosario igen + alla tjejerna i LinköpingScrap-gänget. Sällskapet är faktiskt det viktigaste med hela träffen. Sen ska det bli kul att se designat live, som fysisk butik för första gången. Ser fram emot stooor shopping. Tur att jag gjorde lite vinst på aktierna härmodagen! ;) 
Håller dock på att bli lite förkyld. Är väldigt tjock i näsan idag, men hoppas att det inte blir värre än så. Har ingen lust att bli sjuk innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback