***Från träffen***

Helgen var helt underbar!!!! Just nu går jag runt i ett slags lyckorus och bara önskar jag fick sätta mig ner vid pysselbordet. Är hemma med Andrea idag som är väldigt förkyld och knappt har sovit i natt. Hon har nog ingen feber, men hon är inte pigg och därför vill jag ha henne hemma.
Igår kom New Moon på posten, så jag tittade på den igårkväll. Bättre än 1:an men fortfarande känner jag att man skulle kunna gjort mer.
Får hem mina älskade Diana Gabaldon böcker idag. Har alltid lånat dem av mamma, men nu har jag köpt allihop fast på engelska. Det har nämligen kommit ut en ny bok i serien (som handlar om Jamie & Claire) som inte finns på svenska. Måste nog ta en paus från vampyrerna ett tag och läsa lite om rödhåriga scottar istället. ;)

6 layouter gjorde jag i helgen, 3 kan jag visa upp nu.







Den första är en lift, den andra var till
deisignats skisstävling och den sista var en annonsutmaning.

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Mmmm, jag läser sjuan - saaaaakta för att verkligen suga på karamellen. ;) Fast det är ju egentligen lugnt: om några år kommer en åtta, för det lär visst vara ett antal lösa trådar när man kommit till slutet - har jag sett på hennes blogg.



Och tack för en himla trevlig helg! :)

Postat av: sofia85

åhh vill också åka på träff.. avis Lo'n med teet var ju så snygg och orginell! Nycklen var ju såå cool!

2010-03-23 @ 21:03:07
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Rosario

Dom är super snygga, en annan del av Petra skulle man kunna säga...

2010-03-25 @ 09:21:33
URL: http://carlson.rosario.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback