***Nikki Sivils***

Jag har skapat för designat idag.

Så var då januari slut och februari ska strax ta vid. I februari firar man ju Alla hjärtans dag och därför tänkte jag visa upp en kärleksfull pappersserie från Nikki Sivils. Temat på min layout är dock inte så kärleksfullt, det går att använda dessa underbara dubbelsidiga papper till annat också!
Pappren jag använt heter U R my Heart, U R Mine och U R my Cutie Cut Ups.
Cardstocken jag använt är ett vitt Bazzill.



För övrigt har jag varit ganska sparsam med dekorationer. En rosa spets, brads från Sassafrass Lass, ett hjärta från Heidi Swapp och några halvpärlor från Prima.
Alfabetet jag använt är från Pink Paislee, otroligt snyggt och användbart med två olika typsnitt på ett ark (de små runda och så som trean ser ut).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback