***Lugn lördag***

Visst är det härligt med helg! Trots att jag bara jobbat två dagar innan helgen, njuter jag i fulla drag av att vara hemma och ledig. Har ägnat dagen åt att städa, tvätta, prata i telefon, spela spel med barnen, skicka Daniel på IKEA och scrappa. Hur skönt som helst! Vi har nyss njutit av en JÄTTEGOD GI-tackopaj, som en bra avslutning på dagen. (Tja, för barnen i alla fall, som snart ska gå och sova)
Mycket beror lugnet idag på att barnen just varit lugna. De har haft en bra dag och lekt jättemycket, utan bråk. 
Det bästa är att jag har den bästa dagen av helgen kvar. Hur konstigt det än må låta och trots att det säkert är precis tvärtom för "alla" andra, så älskar jag söndagar. Jag kan inte svara riktigt på varför, men den känns alltid som att jag vilar mig mest då. Kanske för att man ganska ofta har annat att göra på lördagen, som att åka och handla eller nått sånt, men på söndagen gör man helst ingenting. 

Min layout för dagen blev jag väldigt nöjd med. Jag älskar detta fotot, trots att det är lite mörkt. Det är ljuset i fotot jag gillar och känslan av mjukhet. 



Trevlig fortsatt helg!

 

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Vilken härlig bild! Tycker inte den är för mörk, det ger snarare karaktär till den..



Den där GI-pajen, hur gör du den? Behöver tips för att variera ätandet här hemma, känns som det blir samma sak jämt..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback