***10 i topp 2009***

Jag har kollat igenom mina layouter och annat skapat från 2009. Det blev en hel del: 133 layouter, 18 kort och 4 altrade bidrag (jämfört med 105 layoter 2008...) Har hittat 10 favoriter i den högen som ni får se här.





















Den lilla analys jag kan göra av mina favoriter är att de flesta är skapade under den senare halvan av året, de flesta är skapade på uppdrag (till Scrappiz eller designat). De allra flesta har endast ett foto, men det är fler med fler foton än år 2008. Fotot och placeringen av pappren är i de flesta fall väldigt centrerade, med en viss dragning åt nedre kanten. Nästan ingen av layouterna har papper som nuddar kanterna på cardstocken, utan allt flyter i mitten, låter cardstocken agera ram. De dekorationer som är ständigt återkommande är band, färdiga journalingrutor och färdiga alfabet (alltså stickers, inte sånt jag stansat eller klippt ut själv).

Och imorgon hoppas jag få till den första layouten för det här året!! 

Kommentarer
Postat av: My LundströmScrapMyran

Guuud vilka fantastiska Layouter - vilken inspiration jag fick, känner för att lifta allihopa!

Postat av: Charlotta

Hej...



tycker allt att den ena är finare än den andra, men..mina favoriter är nog "love leaves" och löven färgar hösten !



Ha det !

2010-01-18 @ 15:31:16
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback