***Snart Kiel***

Åhhh, vad jag längtar!! Nu är det bara 11 dagar kvar. Helt plötsligt. Igen känns det som att när det bestämdes var det jättelänge kvar och två sekunder (!) senare är det bara några dagar.
Ska bli underbart roligt att komma hemifrån, träffa Bea, scrappa och kryssa, allt i samma paket!!

Det konstiga är att trots att jag scrappar massor hemma, så vill jag bara scrappa mer och mer! Ska bli härligt med all den inspiration jag vet kommer på kryssningen. Och efter det är det inte mer än 3 veckor till LinköpingScrap!!! Kan det bli bättre ;) ?!

För att spä på min vampyrkälla (som aldrig får sina...) såg jag igår de tre första avsnitten av serien Vampire Diaries. Jättebra! Lite läskigare än True Blood (som ÄNTLIGEN drar igång igen efter OS), men fortfarande om en vampyr som blir kär i en riktig tjej. Ja, jag vet, jag har blivit helt frälst i vampyrer, men allt är Edward Cullens fel. Jag har i och för sig alltid haft en viss hatkärlek till vampyrer, skillnaden är att i och med dessa "goda" vampyrer, har hatet försvunnit. Skulle lugnt kunna drunkna i Twilight böckerna en tredje gång (bara en vecka efter jag slutade läsa förra gången), men jag måste hålla mig några månader. Ska nog läsa något annat emellan.

Sen måste jag berätta att jag helt fastnat i Café-världen på Facebook. Och inte bara jag utan hela familjen. Igår, till exempel, när vi var på Disney on Ice, bekymrade sig Paulina för om hennes tårta skulle hinna bli dålig när vi var där..... Har du nu inte spelat den typen av spel på Facebook, begriper du såklart inte vad jag talar om, men det är något beroendeframkallande med det. Till och med min man har fastnat, vilket inte säger lite. Så trivialt, men ändå fänglsande. Konstigt. Det är det och Mahjong, som jag inte kan låta bli.

Nu ska jag och Andrea göra oss klara för att åka. Ha' de'!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mahjong is the shit! ;-)

Förstår att du längtar till kryssningen, jag är lite avis faktiskt!! Men jag får ju se fram emot vår träff, inte långt kvar nu! Ha det bra, kram

Postat av: Rosario

Välkommen till café-träsket, då tycker jag du ska testa farmville...he he he he. och mahjong är apsolut en av mina favoriter...kan sitta för länge...

Kul att du ska iväg....jag vill också mé.

Jag lägntar också till linköpingsträffen, det ska bli kul att få träffa dig snart. KRAM

2010-02-16 @ 10:19:18
URL: http://carlson.rosario.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback