***Mama-Razzi***

Dagens skapade layout för designat.

Jag har fortsatt att skapa med Bo Bunny's serie Mama-Razzi. Denna gång ville jag använda pappren i dess rätta mening, med fotografering närmst i tanken. Pappret jag använt är Word samt några klistermärken från arket Combostickers.



Jag har använt mig av ett relativt ljust Bazzill cardstock som heter Straw. För att skita ner det lite och få det mer att passa med de övriga pappren, har jag använt mig av en distressdyna med färgen Pumice Stone. Därefter hag jag använt en akrylfärg från Kaiser och målat en grön ram mitt på layouten. Lite remsor från pappret, ett foto och några klistermärken, så var det klart för den här gången.


Kommentarer
Postat av: Christina

Kul layout!! Bara älskar dom papperna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback