***Nytt för Designat***

Jag har skapat ännu en layout för Designat. Kika också gärna in i bloggen för att kolla vad de andra tjejerna i designteamet hittar på.

Är man som jag, lite galet förtjust i alla typer av turkosblå och petrolblå färger, då kan man inte låta bli att älska Botanical från My Little Shoebox. Här har jag fokuserat på baksidan av det pappret, men använt från framsidan också. Baksidan är i en härligt petrolblå färg med diskret, användbart mönster.
Som cardstock har jag här valt ett Bazzil Straw.



Den som är uppmärksam ser kanske att jag använt mig av min egen skiss som förlaga till denna layout. Jag har gjort den utom tävlan, så klart, men hoppas att ni lämnar in många alster! Du kan vinna presentkort eller en gäst-dt plats.

För att rama in mina foton och min rubrik lite mer, valde jag att göra klamrar av kork. Hjärtanen är från Heidi Swapp. Jag har piffat upp både dem och blommorna med Pearl Maker vit. Blommorna är för övrigt från Prima.
För min lilla journaling har jag använt flaggor från Nikki Sivils. Väldigt användbara i det lilla formatet! Det lilla bandet är en bit nylonspets. Slutligen har jag använt My Little Shoebox Mini Alpha Lilac som rubrik. De två klistermärkena med ord på som sitter vid blommorna kommer från ett litet ark som följer med alfabetsarket.

Hoppas att jag kunnat inspirera dig lite denna lördag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Så fina lo's. Jag måste verkligen komma igång snart men hinner ju aldrig :(



Erica / spacemouse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback