***VAB***

Först var jag hemma 2 dagar förra veckan, eftersom Andrea hade lite feber på torsdagen. Hon har en tyst öroninflammation (inget ont, ingen feber i övrigt) vilket gör henne i princip döv just för tillfället. Hon har haft så en gång förut, för 1,5 år sen ungefär.
Igår ringde de från fritids för att Paulina mådde illa och jag hann inte mer än komma dit så spydde hon i vasken. Åkte hem och så spydde hon 4 gånger till på 10 min, sen somnade hon (kl 17.15) och sov till 07.30. Pigg som en lärka! De brukar ju dock råda till 48 timmar hemma med maginfluensa, så vi har varit hemma idag och kommer vara hemma imorgon. Passade på att åka med Andrea till BVC och ta influensasprutan, så kan hon "passa på" att ha feber imorgon.... :)

Tycker ni att jag visar upp lite dåligt med scrappade alster i bloggen? Jag skapar mycket mer än som märks, eftersom ganska mycket skapas för olika uppdrag, så de kommer att visas upp senare. Idag har jag dock gjort ännu en LO till mitt Projekt 52 veckor som jag kan visa upp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att barnen mår bättre igen! Jag har själv varit hemma mån-tis för att försöka bli frisk från min förkyldning som blev sämre i helgen, sedan tog barnen spruta i tisdags och Linn blev dålig av den (tror jag i alla fall), hon hade feber och ont i armen. Men så spydde hon en gång i morse, så jag vet inte om det bara är sprutan eller något annat... Hon är dessutom jättehes ochkraxar mest, stackarn. Men Julia är pigg som en mört, inte alltid den bästa kombinationen med trött syster och mamma! Hoppas ni håller er friska nu!

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback