***Nytt för Designat***

Här kommer lördagens alster som visades upp på Designats blogg. Missa inte allt nytt i butiken heller!!

Denna veckan har jag gett mig på de underbara julpappren från Inkido, men bestämde mig för att använda dem till en icke julig layout. Just dessa papper - Ruta Röd och Stjärna Grön - har väldigt användbara mönster, som lämpar sig även för annat än jul. Cardstocken är ett Bazill som heter Pinecone, som jag tyckte fungerade mycket bra ihop med det mjuka ljuset i mina foton.



Som dekoration har jag använt mig av ett satinband och lite vit tyll. Skylten har jag stansat ut och det är "innanmätet" som rubriken sitter fast på. Den är stansad i kork och fastsatt med två stycken brads från Doodlebug. Det syns väldigt dåligt, men ovanför den nedre skylten sitter det en remsa OH-plast med en swirl gjord av Stickles - Rock Candy.
Rubriken har jag skrivit med ett minialfabet från My Little Shoebox. Du hittar flera olika färger här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback